I. Conturi si setari
1. Dreptul de a publica mesaje si fisiere pe acest forum se face prin inregistrarea unui cont. Acest cont se poate revoca de catre administratori oricand si fara o notificare prealabila daca nu se specifica altfel in prezentul regulament.
2. Introduceti cat mai multe informatii despre dumneavoatra . Atentie! Inregistrarea pe forum cu un nick obscen sau jignitor duce la desfiintarea contului.
3. Nu este permisa utilizarea de nume sau imagini de gen *steaua, *dinamo etc, care pot genera dicutii off-topic; nume cu conotatii sexuale, rasiste etc.
4. Pastreaza numele username-ului exact ca cel cu care joci pe server pentru a putea fi recunoscut.
5. In semnatura nu este permisa afisarea a mai mult de 1 imagine, care nu trebuie sa depaseasca 50 pixeli inaltime si 350 pixeli lungime, si nici 30k in greutate (conturile care nu respecta aceasta regula vor fi sanctionate). Se pot folosi si 2 imagini daca impreuna nu depasesc dimensiunile de mai sus. Nu este permis ca o imagine sa aibe dimensiunile laturilor apropiate de ambele maxime, doar de una. (Orice nerespectare se sanctioneaza cu editarea semnaturii de catre un admin.. fara anuntare in prealabil).
6. Avatariile si semnaturile nu trebuie sa aiba tenta antisemita, rasista sau obscena.
7. Nu se accepta clonele . Nu se considera o clona un nou cont facut de un user al carui vechi cont a fost sters. Daca un user este restrictionat (ban, banned) si creeaza un cont pe care il foloseste pentru a ocoli respectiva sanctiune, ambele conturi vor fi sterse si ip-ul va fi blocat.
II. Mesajele
1. Nu se incurajeaza sub nici o forma goana dupa post-uri. Nu se incurajeaza mesajele si interventiile fara un continut real si util forumului. Scrieti un mesaj doar daca aveti ceva de spus in legatura cu subiectul (topicul). Nu se admite devierea subiectului prin mesaje in afara de subiect (off topic).
2. Nu raspudeti doar pentru a scrie ceva! Daca nu stiti sau nu aveti ce spune, lasati pe altii sa raspunda.
3. Este de dorit a se evita abaterea de la profilul sectiunilor acestui forum (topic nou, deschis intr-o sectiune neadecvata). In acest fel, informatiile vor sta corect sortate, iar administratorii vor avea mai putin de munca. De asemenea, este obligatorie folosirea optiunii de cautare (search) pentru a vedea daca subiectul pe care doriti sa il dezbateti, sub forma initierii unui nou topic, nu a fost deja discutat. Daca exista, scrieti in acel topic. Daca nu exista, cautati cel mai potrivit forum pentru mesajele dumneavostra. Dati un titlu cat mai clar si sugestiv pentru topicul deschis!
4. Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj necivilizat si/sau obscen, antisemit sau rasist.
5. Nu este permis atacul la persoana. Nu atacati persoanele ci ideile lor.
6. Fiecare membru al forumului este responsabil pentru ceea ce scrie. Administratia acestui forum nu isi asuma responsabilitatea privind opiniile dumneavoastra.
7. Este de dorit a se evita citarea intregului mesaj al unui utilizator daca acel post se afla imediat deasupra sau la o distanta mica (6-8 mesaje) de locul in care va fi citat. In schimb, se pot cita si comenta pasaje ale unui post din aceeasi subpagina sau se poate folosi adresarea directa catrea un alt utilizator. Respectarea acestui punct duce in final la ocuparea spatiului pe server cu informatie utila in detrimentul celei redundante.
8. Este recomandata evitarea folosirii in exces a functiei de atasare a fisierelor.
9. Nu este permisa postarea unui mesaj in mai multe sectiuni cu scopul de a atrage o atentie sporita.
10.Nu scrieti doua mesaje unul dupa altul. Editati-l pe cel vechi si adaugati acolo ce mai aveti de spus.
11. Nu postati imagini decat dupa ce le-ati dat resize.
12. Mesajele userilor pot fi sterse in masura in care nu au tangenta cu firul discutiei din topice.
13. Pentru discutia strict personala intre doi utilizatori, folositi exclusiv functia : mesageria privata.
14. Cererile de unban se posteaza doar la rubrica "Unban"
15. Reclamatiile asupra adminilor se posteaza doar la rubrica "Administrare"
16. Si ultima conditie nu o sa inceapa cu "Nu" , dar luati aminte: Daca tot faceti topicuri in care sunt incluse si chestionare, puneti perioada rularii acestuia 7 zile, ca sa putem trage si concluzia votarii. Daca acest lucru nu se va rezolva , toate chestionarele facute gresit vor trebui sterse/editate de catre administratia forumului.
III. Administratorii
1. Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.
2. Administratorii au dreptul sa aplice sanctiuni ce constau in avertizarea publica sau privata editarea mesajului, stergerea mesajului, blocarea intregului fir de discutie, blocarea abilitatii de a trimite mesaje pe o perioada de la cateva ore la cateva zeci de zile, suspendarea(banarea) contului pe o perioada de la cateva ore la cateva zeci de zile in functie de gravitatea abaterii.
3. Administratorii se supun, ca oricare alt membru, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
IV. Final
1. Prezentul regulament poate sa nu acopere toate situatiile care pot aparea pe forum. In acest caz masurile care se vor lua vor viza intotdeauna bunul simt si buna functionare a forumurilor.
2. In momentul inregistrarii se considera ca ati citit acest regulament si sunteti de acord cu cele scrise aici. Daca sunteti deja inregistrat in momentul afisarii regulamentului, actiunea de a posta in continuare inseamna o acceptare tacita a continutului sau, indiferent ca l-ati citit sau nu.
3. Regulamentul este valabil pentru toti membrii forumului.
4. Daca credeti ca sunt alte cuvinte/reguli de adaugat sau modificat, postati in cadrul acestui topic.
CEA MAI IMPORTANTA REGULA A ACESTUI REGULAMENT: RESPECTATI REGULAMENTUL SI VETI FI RESPECTAT!!!
----Administratia forumului va multumeste pentru intelegere----